'cookieOptions = {...};' Unique Creations: Δύσκολο σπορ το blogging!!!

Δευτέρα 11 Μαΐου 2015

Δύσκολο σπορ το blogging!!!

          Καλησπέρα.
Πώς περάσατε το σαββατοκύριακό σας;;; εγώ όμορφα και δημιουργικά. Έχω πέσει με τα μούτρα στη μελέτη για τη βελτιστοποίηση του blog μου και για να μάθω όσα αγνοούσα τόσο καιρό όσο αφορά το blogging. Που θα πάει θα το μάθω και αυτό το '' σπορ '' .Είναι κομματάκι δύσκολο είναι η αλήθεια και χρονοβόρο αλλά θα τα καταφέρω. Το έχω βάλει στόχο.
         Τόσες πολλές πληροφορίες έχω λάβει αυτές τις μέρες που φοβάμαι ότι αν δεν τις χρησιμοποιήσω άμεσα θα τις ξεχάσω και θα έχω κάνει μια τρύπα στο νερό....Τελικά το να κάνεις ένα blog δεν είναι καθόλου εύκολη υπόθεση ειδικά για μένα που δεν έχω σχεδόν καθόλου ελεύθερο χρόνο από τότε που έκανα τα παιδιά.
           Είμαι full time μαμά και τρέχω και δεν προλαβαίνω.Οπότε που χρόνος για να ασχοληθώ με πράγματα που μ' αρέσουν και με ενδιαφέρουν.Βέβαια δεν είμαι η μόνη, υπάρχουν και άλλες μαμάδες άξιες που τα καταφέρνουν όλα μια χαρά και να φέρουν εις πέρας τα παιδιά και το σπίτι αλλά και να βρουν χρόνο για τις ίδιες και τις αγαπημένες τους ασχολίες. Εγώ ακόμα δεν μπορώ να πω ότι τα έχω καταφέρει ,ωστόσο το παλεύω και ελπίζω μεγαλώνοντας τα παιδιά να έχω λίγο παραπάνω χρόνο για το blog και όχι μόνο.
           Για να επιστρέψω όμως στο θέμα μου όλο το σαββατοκύριακο διάβαζα διάβαζα έβλεπα tutorials για να καταφέρω να κάνω κάποιες αλλαγές που χρειαζόταν το blog μου. Ας είναι καλά τα κορίτσια του Μαμαδο-blogs για τα φώτα τους σε διάφορα θέματα και τις κατατοπιστικές τους οδηγίες και το χρόνο που δαπάνησαν στο να  ψάξουν και να βρουν όλες αυτές τις πληροφορίες και να τις μοιραστούν μέσα από τα blog τους με τους υπόλοιπους άσχετους σαν εμένα.Ευχαριστώ πολύ λοιπόν κορίτσια και ελπίζω κάποια στιγμή να ανταποδώσω αυτή τη βοήθεια. Έτσι λοιπόν έκανα μια γενική ανακαίνιση στο blog μου και ελπίζω σιγά σιγά να γίνω και πιο τυπική και συνεπής και να κάνω συχνότερα αναρτήσεις ,όχι όπως τόσο καιρό που εμφανιζόμουν στη χάση και στη βρέξη.
          Μέχρι την επόμενη φορά λοιπόν να περνάτε όμορφα, δημιουργικά και να χαμογελάτε και στα καλά και στα άσχημα.


Φιλικά

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Blogging tips