'cookieOptions = {...};' Unique Creations: Μπομπονιέρες εν όψει

Πέμπτη 14 Μαΐου 2015

Μπομπονιέρες εν όψει

        Ο καιρός πλησιάζει για τη βάφτιση του νέου μέλους της οικογένειας και οι ετοιμασίες έχουν ξεκινήσει.Έχω ξεκινήσει λοιπόν τις μπομπονιέρες που θα έχουν θέμα ψαρόκοσμος.Θα φτιάξω λοιπόν ψαράκια, καβουράκια, χταποδάκια και ιππόκαμπους.

       Πήγα στα μαγαζιά λοιπόν για να βρω υφάσματα και άρχισα σιγά σιγά να ασχολούμαι.Αν και μου μένει πάνω από μήνας καλύτερα να έχω χρόνο μπροστά μου γιατί με τα θηριάκια μου ποτέ δεν ξέρεις τι γίνεται. Εκεί που νομίζω ότι έχω λίγο χρόνο τότε τους πιάνει υπερδιέγερση και δεν κοιμούνται και στοβιλίζονται τριγύρω.Αυτά όμως είναι τα καλά με τα παιδιά κάθε μέρα είναι μια διαφορετική μέρα μια έκπληξη.
      Το μεσημέρι λοιπόν που κατάφερα να τους κοιμίσω ταυτόχρονα άρχισα να σχεδιάζω τα ζώα της θάλασσας.Αφού τα έκοψα τα καλούπια άρχισα να τα σχεδιάζω και πάνω στα υφάσματα για να τα κάψω ένα ένα.

υφάσματα

κομμένα υφάσματα


          Αρχικά έκοψα όλα τα σχέδια από το κάθε ύφασμα και έπειτα τα χώρισα ανά είδος για να είναι πιο εύκολο στο ράψιμο.Δυστυχώς δεν πρόλαβα να προχωρήσω άλλο στην κατασκευή αφού δε μου έφτασε ο χρόνος.Το να τις ράψω όλες μαζί τις  μπομπονιέρες το θεωρώ απίθανο αφού χρειάζομαι αρκετό χρόνο. Ωστόσο θα προσπαθήσω να κάνω λίγες λίγες κάθε μέρα για να προλάβω.Μόλις ετοιμάσω μερικές θα σας τις παρουσιάσω .
         Πολύ θα χαρώ να μου στείλετε τη γνώμη σας ή τη γνώση σας σε παρόμοιες κατασκευές για πιο γρήγορο αποτέλεσμα.Ασχολούμαι καιρό με την κατασκευή μπομπονιέρας αλλά θα μου άρεσε να μάθω πώς τα φτιάχνουν και οι άλλοι ,πως διαχειρίζονται το χρόνο και τα υλικά.


Φιλικά

  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Blogging tips