'cookieOptions = {...};' Unique Creations: Οι φετινές μας καταπληκτικές διακοπές

Παρασκευή 28 Αυγούστου 2015

Οι φετινές μας καταπληκτικές διακοπές

Οι διακοπές τελείωσαν αλλά το μυαλό μου παραμένει ακόμα σε διακοπές και έχει μείνει στο μαγευτικό εκείνο μέρος που επισκεφτήκαμε για μια ακόμη χρονιά.Πήγαμε λοιπόν στο καταπληκτικό
Πήλιο όπου μας φιλοξένησαν συγγενείς σε ένα καταπληκτικό σπίτι μέσα στο δάσος με τις καστανιές και μια τεράστια αυλή.
      Ας τα πάρουμε όμως με τη σειρά.Ετοίμασα τις βαλίτσες και όλη μας την προίκα λες και θα πηγαίναμε εκστρατεία, και μετά βέβαια το αιώνιο ερώτημα που θα χωρέσουν όλα αυτά...Στραβά κουτσά τα στρίμωξε ο άντρας του σπιτιού στο αυτοκινητάκι μας από βραδύς για να μη χάνουμε χρόνο.Σηκωθήκαμε από τα άγρια χαράματα με την ελπίδα ότι θα πάρουμε κοιμισμένα τα παιδιά στο αυτοκίνητο.Ο μεγάλος όμως μας πήρε είδηση και ξύπνησε να βοηθήσει το μπαμπά του.Για να μην πολυλογώ όμως εν τέλει στο μεγαλύτερο μέρος του ταξιδιού κοιμόντουσαν οπότε δεν είχαμε και πολύ γκρίνια.Μετά από 5 ώρες και με μια στάση στο Βόλο φτάσαμε στο βουνό των Κενταύρων.

ανάβαση στο πήλιο
Η θέα καταπληκτική κατά την άνοδο στο Πήλιο

Κάθε πρωί τρώγαμε το πρωινό μας στην τεράστια αυλή με θέα τη θάλασσα και δεξιά και αριστερά μας τις καστανιές,τα πλατάνια και τις καρυδιές.Και μετά από αυτό το τοπίο και αφού άνοιγε το μάτι σου με τόσο πράσινο και γαλάζιο ξεχυνόμασταν στις μαγευτικές παραλίες με τα καταπράσινα νερά και τη λευκή χοντρή άμμο-χαλίκι. Βαθιές κάπως οι παραλίες αλλά πεντακάθαρες και σαγηνευτικές.

θέα από το σπίτι
Το πρωινό ετοιμάζεται με καταπληκτική θέα

Το σπίτι που μέναμε με τη μεγάλη αυλή
Το εκκλησάκι μέσα στο δάσος δίπλα από το σπίτι

κάστανα
Τα κάστανα ετοιμάζονται

Χόρτασα μπάνιο ,δεν ήθελα να βγω έξω.Δεν έχω ξαναπεράσει τόσο ωραία στην παραλία με τα παιδιά ,ήταν πολύ ξεκούραστα γιατί δεν είχα το φόβο μη βάλουν καμιά βρωμιά στο στόμα ή μη βάλουν τα γεμάτα άμμο χέρια στα μάτια και στο στόμα,ο μικρός κυρίως κάνει τέτοια,όπως συμβαίνει συνήθως στις περισσότερες παραλίες της αττικής που ο καθένας έχει πετάξει τις γόπες του ,τα σκουπίδια του στην παραλία. Συνέχεια έβρισκα ευκαιρία για να κάνω μια βουτιά στα καταπράσινα νερά.
       Η μια παραλία καλύτερη από την άλλη.Με δυσκολία θα διάλεγα κάποια ως την αγαπημένη μου.Οι Άγιοι Σαράντα, που μετά από μια στριφογυριστή κάθοδο σε ένα πολύ στενό δρόμο που μόνο ένα αυτοκίνητο χωράει, ξεδιπλώνεται μπροστά σου η κατάλευκη παραλία και το τοπίο σε δικαιώνει πραγματικά μετά από το στενό πέρασμα με το φόβο μήπως συναντήσεις άλλο αυτοκίνητο.Ειδικά αν πας πρωί πρωί όπως πήγαμε εμείς απολαμβάνεις τη θάλασσα μόνος σου με την ησυχία σου.Ένα ταβερνάκι,μια καφετέρια και μερικές ξαπλώστρες δίνουν μια νότα ζωής στο εξωτικό αυτό μέρος.

Αγ.Σαράντα Πήλιο
Οι Άγιοι Σαράντα

Τα πρωινά ευχαριστιέσαι τη θάλασσα μόνος σου σχεδόν

Το ψαράκι μας
      Ή μήπως η παραλία της Πλάκας που για να φτάσεις πρέπει να περάσεις ένα μονοπάτι και μετά να περπατήσεις πάνω στα βράχια για να βρεθείς στην αγκαλιά της και να ξαπλώσεις στην κατάλευκη χοντρή άμμο με τα καταπράσινα νερά και τη βλάστηση να φτάνει μέχρι κάτω την παραλία.Νομίζω η διαδρομή είναι αυτή που σε κάνει να εκτιμήσεις τόσο πολύ αυτή την παραλία που το τοπίο σε δικαιώνει για την κάπως δύσκολη πρόσβασή της.

Πλάκα Πήλιο
Για να φτάσουμε στην Πλάκα πρέπει να περάσουμε τους βράχους

Το τοπίο καταπληκτικό

Πεντακάθαρα νερά

Πλάκα Πήλιο
Η Πλάκα αποκαλύπτεται σιγά σιγά περνώντας από το μονοπάτι και τα βράχια

Ή μήπως τέλος ο φημισμένος κοσμοπολίτικος Μυλοπόταμος με τα πράσινα νερά που για να τον αντικρίσεις πρέπει να κατέβεις πολλά σκαλοπάτια και να τον δεις να ξεδιπλώνεται πίσω από τους βράχους σιγά σιγά.

Η διαδρομή προς το Μυλοπόταμο

Μυλοπόταμος Πήλιο
Καταπράσινα νερά

Ο Μυλοπόταμος από ψηλά.Ώρα να κατεβούμε τα σκαλιά

Να ο Μυλοπόταμος ξεπροβάλει πίσω από το βράχο

Μπορώ να πω όμως ότι πέρα από το φυσικό κάλλος των παραλιών που επισκεφτήκαμε έπαιξε πολύ σημαντικό ρόλο το γεγονός ότι είχε πολύ καλό καιρό και δεν είχε καθόλου αέρα γιατί με τον αέρα θα είχαμε να αντιμετωπίσουμε τα τεράστια κύματα και δε θα το ευχαριστιόμασταν καθόλου.Ευτυχώς όμως ο καιρός ήταν με το μέρος μας και απολαύσαμε τις βουτιές μας .
      Τα απογεύματα συνήθως μας έβρισκαν στον χιλιόχρονο πλάτανο στην πλατεία της Αγίας Παρασκευής στην Τσαγκαράδα. Ο μεγάλος έτρεχε στην πλατεία και ανέβαινε στον πλάτανο και ο μικρός μπουσουλώντας μάζευε τα φύλλα από τον πλάτανο και ''σκούπιζε'' την πλατεία.Εμείς βέβαια απολαμβάναμε τον καφέ ή το γλυκάκι μας.

Τσαγκαράδα Πήλιο

Ο χιλιόχρονος πλάτανος
      Ο 15αύγουστος μας βρήκε στο βουνό και πήγαμε σε ένα πολύ όμορφο γραφικό εκκλησάκι κοντά στο σπίτι μας που γιόρταζε κιόλας .Το μεσημέρι όπως είθισται να γίνεται ψήσαμε τα παϊδάκια μας και το κοτόπουλο μας και όλοι μαζί καθίσαμε στο γιορτινό τραπέζι.Δυστυχώς για εμάς ήταν η τελευταία μέρα μας .Μα πως πέρασε μια βδομάδα ούτε που το κατάλαβα.Θέλω κι άλλες βόλτες....

Το επόμενο πρωινό από τα χαράματα πάλι κατεβήκαμε από το βουνό και γυρίσαμε στη βάση μας στην Αθήνα.Πάντα η ώρα της επιστροφής μου φέρνει μια μελαγχολία και μια κατάθλιψη.Ήθελα να γυρίσω πίσω να συνεχίσω τις βουτιές μου στα καταπράσινα νερά του Πηλίου και να κάνω τις βόλτες στα πλακόστρωτα σοκάκια.

Νωρίς νωρίς ξεκίνησε η επιστροφή μας
      Δεν μπορώ να πω ότι ξεκουράστηκα ιδιαίτερα γιατί είπαμε να κάνουμε λίγο πιο οικονομικές διακοπές και να μαγειρεύουμε σπίτι αποκλειστικά .Οπότε είχα τις κλασικές δουλειές μαγείρεμα, πλύσιμο, καθάρισμα και ότι προέκυπτε γενικά αλλά οκ και μόνο που αλλάζεις παραστάσεις και ξεφεύγεις από την καθημερινότητα είναι πολύ αναζωογονητικό.
      Αναμφισβήτητα είναι από τους πιο ωραίους προορισμούς και για το καλοκαίρι και για το χειμώνα.Συνδυάζει και βουνό-δάσος αλλά και θάλασσα.Έχει καταπληκτικά γραφικά χωριά όπως η Τσαγκαράδα, ο Κισσός, η Ζαγορά, η Βυζίτσα, οι Μηλιές όπως και καταπληκτικές παραλίες όπως ο Μυλοπόταμος,η Πλάκα,οι Άγιοι Σαράντα,ο Άγιος Ιωάννης,το Παπά Νερό.

Αχ τα θυμήθηκα πάλι όλα και θέλω να ξαναπάω...Μήπως να πάω κανένα 4 ήμερο μόνη μου με τα παιδιά;Ωραία θα ήταν να ξαναπάμε.Μακάρι του χρόνου να τα καταφέρουμε.
     Περιμένω τις δικές σας αναμνήσεις από τις διακοπές σας.Αλήθεια που πήγατε ;