'cookieOptions = {...};' Unique Creations: Χριστουγεννιάτικα στεφάνια

Τρίτη 24 Νοεμβρίου 2015

Χριστουγεννιάτικα στεφάνια

   Τα Χριστούγεννα πλησιάζουν και οι ετοιμασίες από μικρούς και μεγάλους έχουν ξεκινήσει πυρετωδώς.Ήδη έχουμε ξεκινήσει την κατασκευή στολιδιών ,χειροποίητων χριστουγεννιάτικων δέντρων και διάφορα άλλα που θα σας παρουσιάσω σιγά σιγά.
    Σήμερα θα σας δείξω τα χειροποίητα χριστουγεννιάτικα στεφάνια που έφτιαξα.Μπορούν να γίνουν σε διάφορους συνδυασμούς και σε διάφορα χρώματα αρκεί να το ζητήσετε και βέβαια να κάνετε τις παραγγελίες σας έγκαιρα .



χριστουγεννιάτικα στεφάνια

χριστουγεννιάτικα στεφάνια

χειροποίητα στεφάνια

χειροποίητα στεφάνια

χειροποίητα χριστουγεννιάτικα στεφάνια

χειροποίητα χριστουγεννιάτικα στεφάνια







21 σχόλια:

  1. Πανέμορφα Κωνσταντίνα! Γεια στα χέρια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πανέεεεεεεεεεμορφα! Μπράβο Κωνσταντίνα μου, γεια στα χέρια σου!

    http://artdecorationcrafting.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα, Κωνσταντίνα μου!!!
    Τα στεφάνια σου είναι πραγματικά υπέροχα!!!!
    Εύγε, άξιο κορίτσι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πανέμορφα! Έχω μπει στην διαδικασία να φτιάξω και εγώ, πήρα κάποια υλικά και θέλω να δω τι θα βγάλω τελικά...Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαίρη.Πολύ θα ήθελα να δω τα δικά σου στεφάνια όταν τα τελειώσεις με το καλό.

      Διαγραφή
  5. Τέλεια έγιναν Κωνσταντίνα. Και του χρόνου :) Και με το καλό κι άλλες γιορτινές δημιουργίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Δήμητρα.Ετοιμάζω κι άλλα χριστουγεννιάτικα πραγματάκια.Όταν τα τελειώσω θα σας τα δείξω.

      Διαγραφή
  6. όλα ένα κι ένα!
    ξεχώρισα αυτό με τα αλεξανδρινά.

    μπράβο, Κωνσταντίνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ .Και εμένα αυτό είναι το αγαπημένο μου.

      Διαγραφή
  7. Πανέμορφα Κωνσταντίνα και μου αρέσουν ιδιαίτερα και τα λουλούδια!! Αψογη δουλειά!!
    Σε φιλώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πανέμορφα και χαρούμενα Κωνσταντίνα! Αναμένω να δω τι άλλα καλούδια μας ετοιμάζεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ όμορφα, Κωνστντίνα μου!Και του χρόνου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλή χρονιά Κωνσταντίνα!! Χρόνια πολλά με υγεία, χαρές κι εμπνεύσεις!! Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Blogging tips