'cookieOptions = {...};' Unique Creations: Σπιτική πίτσα

Τρίτη 21 Ιουλίου 2015

Σπιτική πίτσα

       Μετά από τις χειροτεχνίες και τις κατασκευές σα να πεινάσαμε. Ώρα για την πιο τέλεια ζύμη για σπιτική πίτσα με υλικά που όλοι έχουν στο ντουλάπι τους και με σίγουρη επιτυχία.Έχω δοκιμάσει πάρα πολλές συνταγές για ζύμη πίτσας κατά καιρούς και όλες ήταν μέτριες θα έλεγα και τίποτα το ιδιαίτερο.Αυτή όμως είναι η καλύτερη που έχω δοκιμάσει μέχρι στιγμής και πολύ εύκολη.


Υλικά
500 γραμ. αλεύρι για όλες τις χρήσεις
1 φακελάκι ξηρή μαγιά
μισό φλιτζάνι ελαιόλαδο
λίγο αλάτι
1 ποτήρι του νερού χλιαρό νερό


Εκτέλεση
    Σε μια λεκάνη ανακατεύουμε το αλεύρι με τη μαγιά και το αλάτι.Μπορούμε να ρίξουμε και κάποιο μυρωδικό αν θέλουμε όπως ρίγανη, θυμάρι, άνηθο, μαϊντανό ή οτιδήποτε άλλο.Εγώ συνήθως ρίχνω ρίγανη.Κάνουμε μια λακουβίτσα στη μέση και ρίχνουμε το λάδι μας και λίγο από το νερό μας και αρχίζουμε να ζυμώνουμε.Δε ρίχνουμε όλο το νερό εξ' αρχής γιατί μπορεί να μη χρειαστεί.Το κοιτάμε να γίνει ένα μαλακό και τρυφερό ζυμαράκι.Μπορεί να πάρει όλο το νερό ή και λιγότερο ανάλογα και το μέγεθος του ποτηριού.Αφήνουμε το ζυμάρι μας να ξεκουραστεί σκεπασμένο με μια πετσέτα για περίπου 20 λεπτά.Αυτό το ζυμάρι εμένα μου φτάνει για το ταψί του φούρνου αλλά μ'αρέσει να είναι λίγο χοντρούλα η ζύμη της πίτσας.Αν εσείς τη θέλετε πολύ λεπτή ίσως σας βγει και 2 ταψιά.Αφού περάσουν τα 20 λεπτά το απλώνω στον πάγκο αφού ρίξω λίγο αλεύρι και το ανοίγω με τον πλάστη.Ρίχνω λίγο λάδι στο ταψί  μου για να μην κολλήσει και βάζω τη ζύμη μου.
    Τώρα από πάνω ο καθένας βάζει ότι του αρέσει από λαχανικά μέχρι αλλαντικά κρεατικά ότι θέλει.Για μένα το μυστικό της επιτυχημένης πίτσας πάντως είναι τα φρέσκα υλικά.Δηλαδή βάζω πάντα φρέσκια ντομάτα, φρέσκα μανιτάρια,φρέσκια πιπεριά οτιδήποτε θέλετε αρκεί να είναι φρέσκο και όχι από κονσέρβα.

spitiki_pizza

   


    Στη συγκεκριμένη τώρα πίτσα έτριψα ντομάτα και την άπλωσα πάνω στη ζύμη και έριξα λίγη ρίγανη.Έβαλα σοταρισμένα μανιτάρια πλευρώτους και από πάνω τα τριμμένα τυριά μου.Την κάνω όσο πιο απλή γίνεται την πίτσα γιατί δε θέλω να τρώνε τα παιδιά ακόμα αλλαντικά και τέτοια πράγματα οπότε προσπαθώ να την κάνω όσο πιο υγιεινή γίνεται.
    
ζύμη για πίτσα

     Περιμένω τα σχόλιά σας και προτάσεις από δοκιμές που έχετε κάνει εσείς. Ελπίζω να σας αρέσει όσο αρέσει και σε μας.

Φιλικά
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Blogging tips