'cookieOptions = {...};' Unique Creations: Πλεκτά γάντια

Δευτέρα 18 Νοεμβρίου 2013

Πλεκτά γάντια

   Αυτές τις μέρες ασχολούμαι κυρίως με το πλέξιμο γαντιών .Σκέφτηκα κάποια καινούρια σχέδια και είμαι πολύ ενθουσιασμένη για το αποτέλεσμα και έχω πολύ έμπνευση για να κάνω και πολλά άλλα.Είναι το καινούριο μου ''κόλλημα''.

   Πολλές φορές όσο πλέκω τόσο μου έρχονται ιδέες για καινούρια πράγματα και ενθουσιάζομαι πολύ!!!Ταυτόχρονα όμως νοιώθω ότι δεν θα προλάβω να υλοποιήσω όλες μου τις ιδέες γιατί δεν είναι εύκολο να πλέκεις και να τρέχεις και ένα ζουζουνάκι από πίσω γι'αυτό προσπαθώ να πλέκω όταν κοιμάται που σημαίνει ότι μου μένουν πολύ λίγες παραγωγικές ώρες.
   Παρακάτω λοιπόν σας παρουσιάζω τα καινούρια σχέδια που έφτιαξα αυτές τις μέρες.Ελπίζω να σας αρέσουν όσο άρεσαν κ σε μένα και είμαι πάντα έτοιμη να φτιάξω και άλλα σχέδια όπως τα φαντάζεστε εσείς αρκεί να μου το ζητήσετε!!!Γι' αυτό μην διστάζετε να εκφράζετε και τις δικές σας ιδέες και με μεγάλη μου χαρά να τις υλοποιήσω.






2 σχόλια:

Blogging tips